Pagina's

zondag 10 juni 2012

Gehaakte deken, Granny square blanket

Een heerlijk momentje is als je projectje eindelijk af is.
Hij duurde niet zo lang als mijn zigzag deken, maar toch ben je weer een poosje onder de pannen ermee.

Allemaal granny squares gehaakt in 1 kleur en deze meehakenend aan elkaar gehaakt.
Dus niet aan het einde maar meteen met het haken.
Een heerlijke zomerse granny square blanket is het geworden.








Ik had eerst een ander randje gemaakt, maar hier over was ik niet tevreden.

Dan maar weer uithalen en opnieuw beginnen.
De deken is ong 160 lang bij 110 breed geworden.
Ik heb hem gehaakt met Phil Coton 3 en Rio katoen.
Met haaknaald 3,5
Hoelang ik erover gedaan heb? Geen idee, werkelijk geen enkel idee.
Maar het was een heerlijk klusje om te doen.
Op naar het volgende project.

Liefs

Ilona

12 opmerkingen:

  1. Wow wat een heerlijk kleurrijke deken, een snoepje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauuw prachtig al die kleurtjes zo bij elkaar, Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is erg mooi geworden!!! Succes met je volgend project...:) Groetjes Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is prachtig geworden! Heel veel plezier ermee.
    groetjes Talitha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is TE GEK!!! Helemaal vrolijk word ik ervan.
    Groetjes, Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hier bezig met een zigzag dekentje en daarnaast een hele simpele, om toch beetje snel resultaat te hebben. Maar de mijne zijn beduidend kleiner (100 bij 50 ong)
    Toch staat zo'n grote nog eens op mijn lijstje. Het is zo leuk om te maken en het geeft zoveel gezellige kleur...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi hoor!
    En het eerste randje was inderdaad een beetje te smal voor dat grote mooie deken.
    Nu is het veeeeel mooier!

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat ziet je deken er geweldig uit Ilona! Ook het randje erlangs vind ik erg mooi.

    Fijne avond!

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw echt mooi geworden!
    Je hebt ook een mooie kleurencombi gebruikt :).

    Groetjes,
    Lybrich

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele mooie deken! Leuke kleurtjes!
    Groetjes Rosanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super mooi en zomers!!

    Liefs,
    Hanneke maakt

    BeantwoordenVerwijderen

Super leuk als je een bericht achterlaat!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails