Pagina's

zondag 2 mei 2010

Wit geschilderd!

Gisteren ben ik meteen aan het schilderen geslagen, mijn 'nieuwe' aanwinsten moesten er
toch echt aan gelofen.
Hier mijn witte kegels, ik heb ze eerst wit geschilderd, Historical white van Painting the Past. En
daarna lichtjes geschuurd zodat ze lekker oud lijken, leuk kantje en touwtje eromheen en klaar!





En zo waren ze dus eerst



En dit is het krukje geworden!
Het rekje is ook wit geschilderd maar nog niet doorgeschuurd, dus die laat ik
een andere keer nog zien.









En zo was ie eerst



Fijne zondag iedereen, ookal zit het weer niet echt mee.

Liefs ilona

15 opmerkingen:

  1. ach wat kan ons dat weer nou schelen, we houden ons lekker binnen bezig ;)...die kegeltjes zijn schattig !!!!!
    Wat je met een beetje verf al niet kunt doen he ;)!

    Groetjes
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ohhhh wat leuk geworden en mooie hoekjes gestyld ik vond die vensterbank krukjes ook zo leuk, wat een lol kun je beleven aan zulke vondsten, verf jij ook met witte latex????

    lieve groet irma en een fijne zondag

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig! en ga vooral zo door...zit er echt heel gezellig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je bent weer leuk geslaagd Ilona.
    En wat ben je weer heerlijk crea bezig geweest, leuk hoor!
    Liefs, Susan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een supergaaf bankje heb je daar zeg en die kegeltjes, wijzerplaatjes, echt superleuk !!!
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat gaaf gedaan zeg !!! leuk leuk !! ziet er veeeeeeeeeeeeeeeelllllllllllllll beter uit zo leuk dat wit!!

    Lieve groetjes fijne zondag Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk hoor, heerlijk prutsen met je aankopen.

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat zijn je spulletjes mooi geworden zeg.
    Echt mooi gedaan en zo mooi neergezet.
    Groetjes en maak nog iets van deze druilerige dag Brigitte.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk blog, ben je meteen gaan volgen. Vond je via Allemaal kleurtjes, enig die witte kegels. Ik ben net begonnen met mijn blog, misschien wil je ook eens komen kijken.
    Kom gauw weer kijken op jou blog.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een ijver. En wat is het mooi geworden. Vooral die kegels zijn geweldig. Leuk is dat hè om oude spulletjes weer helemaal nieuw te maken.
    Fijne avond en groetjes, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  11. He hoi,

    Ziet er weer super uit.
    Altijd leuk die voor en na foto's.
    En leuk gestyled.

    groetjes wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk geworden en wat goed dat je daar wat in ziet. Ik zou die kegels zo voorbij gelopen zijn.
    Volgens mij moet jij wel een heel groot huis hebben want waar laat je het allemaal?

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw, jij bent goed bezig geweest!
    Je krukje is een schatje en de kegels zijn ook erg mooi, al vond ik ze in kleur ook heel tof maar dat komt omdat ik dol op kleur ben :)

    Fijne week!

    Groetjes, Veronique

    BeantwoordenVerwijderen
  14. O ja, ze zijn super geworden die kegels!!
    Lekker "blond", maar ik dacht na je vorige post pas..tuurlijk die prachtige witte kegels op de verschillende bloggen zijn natuurlijk gewoon geschilderd!!!...duh..
    je hebt het snel gedaan, ook je krukjes,prachtig resultaat!
    Lieve groet, Nieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. De kegels zijn heel mooi geworden, je hebt wel mooie dingen kunnen kopen.
    Je hebt het ook zo mooi gedecoreerd met je kantje en he lint!
    liliane

    BeantwoordenVerwijderen

Super leuk als je een bericht achterlaat!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails