Pagina's

donderdag 4 februari 2010

Keep calm and carry on

Echt heel toepasselijke tekst voor mij; Keep calm and carry on.
Mijn laatste aankoop uit Amerika, via etsy. De kleur maakt me vrolijk en de tekst me rustig...;)  Ik heb het postertje in een oude lijst gedaan die ik gevonden heb in de kringloop, enkel in de witte grondverf gezet en ik vond hem perfect.
Het lieve hertje (welke eigenlijk een kaars is, maar ik kan me niet voorstellen dat iemand deze wil aansteken) heb ik ook in de kringloop gevonden.







Zo heb je 1 konijn en zo 3, zo gaat dat met konijnen he...





Liefs Ilona

7 opmerkingen:

  1. ahh wat een lieve kleertjes heeft deze konijnen familie aan !
    en wat een lieffie dat bambi hertje !
    de tekst in het lijstje werkt ff niet voor mij, ben nogal ongedurig op het moment hihi, gaat vast wel weer over
    groetjes Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahaha, ja zo heb je binnen no time een hele familie! Maar dit zijn zulke schatjes.... daar vind je altijd wel weer een plekje voor!
    Je tekst is echt superleuk, leuk zo in die lijst. En dan nog Bambi....zucht.... ben verliefdddd!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooooh die konijntjes zijn echt heeeel lief! Hou je mannetjes en vrouwtjes wel gescheiden? Anders heb je straks je huis vol! Mocht je er dan 1 een nieuw huis willen geven, weet ik nog wel een lief baasje hoor! Hihi

    En die tekst past bij jou? Echt waar??? Hahahaha xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke konijnen. Ze zijn zo goed gelukt.
    Zo kunnen de paasdagen niet meer stuk.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi Ilona
    Ze zijn allemaal erg mooi en lief om te zien .Jij hebt met de paas in iedergeval genoeg konijnen die de paaseitjes gaan verstoppen
    groetjes Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bedankt Ilona voor je lieve bezoekjes altijd op mijn blog. Ik vind je tekst geweldig en ook zo leuk in zo`n lijstje. Moet wel lachen om je konijnen, ja..zo gaat dat met konijnen hè heb jij die zelf gemaakt? heel knap gedaan dan! Leuk om even weer bij je te kijken, tot een volgende keer..

    Groetjes,
    Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ilona,
    Ik ben verliefd op je konijnen.
    Ik doe dan wel een agrarische opleiding maar dit ras konijn ben ik nog niet tegengekomen.Met jou hulp schiet het zo te zien al snel op met de populatie ;).

    Dankjewel voor je tip!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Super leuk als je een bericht achterlaat!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails