Pagina's

zondag 13 december 2009

Kerststukjes gemaakt

Vanmorgen was ik even samen met Katie, mijn dochter van bijna 3, naar het tuincentrum hier in de buurt gegaan. Wat was het druk! En het was toen vroeg in de morgen, kan je nagaan hoe druk het vanmiddag is...
We hebben even snel gekeken op de kerstafdeling, veel te zien, ook veel is heel erg leuk maar ook behoorlijk aan de prijs. Een kerststukje van 50 euro vind ik niet normaal maar sommige mensen hebben het er wel voor over, ik ga liever zelf aan de slag. Dit is het resultaat, heb alleen een tak Eucalyptus gekocht en die verwerkt in een paar kerststukjes, oja, en 6 lange kaarsen in de aanbieding.






Een krans van ijzerdraad opgehangen en versierd.




En onze kerstboom.

Fijne zonnige zondag!

1 opmerking:

  1. Zelf maken is ook erg leuk heb je meteen eer van je werk.
    Ziet er gezellig uit bij je.
    Ik hoop dat mijn man morgen even zin heeft om met mij naar een tuincentrum te gaan wil ook nog een krans met pieken maken .
    groetjes Paula

    BeantwoordenVerwijderen

Super leuk als je een bericht achterlaat!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails